Kysymystyypit
Yhdenvalinta
Yhdenvalinta tarkoittaa sitä, että luomistasi vastausvaihtoehdoista vastaaja voi valita vain yhden. Vastausvaihtoehdot voidaan esittää vastaajalle joko listauksena allekkain tai alasvetovalikossa.
Monivalinta
Monivalinta tarkoittaa sitä, että luomistasi vastausvaihtoehdoista vastaaja voi valita yhden tai useamman. Vastausvaihtoehdot esitetään vastaajalle listauksena allekkain.
Monivalinta - rajattu
Rajattu monivalinta tarkoittaa sitä, että luomistasi vastausvaihtoehdoista vastaaja voi valita tietyn määrän vastauksia. Voit itse määritellä sen, montako kohtaa vastaaja voi valita. Vastausvaihtoehdot esitetään vastaajalle listauksena allekkain.
Tekstikenttä
Tekstikenttä voi olla kahden tyyppinen: yksi rivi tai monta riviä. Valitsemalla yhden rivin, vastaaja voi antaa lyhyen tekstimuotoisen vastauksen. Monta riviä -kenttä antaa mahdollisuuden vastaajalle kirjoittaa pidemmän tekstimuotoisen vastauksen.
Vaihtoehtojen pisteytys
Vaihtoehtojen pisteytyksessä voit kysyä mielipidettä useaan asiaan samassa kysymyksessä. Pisteytysskaalan voit itse valita, esim. 1-5 tai 4-10. Mukaan tulee automaattisesti myös en osaa sanoa -vaihtoehto, jota ei huomioida keskiarvolaskennassa.
Hymiöt
Hymiöt on nopea tapa kysyä asiakkaan tunnelmia. Tarjoamme viisi erilaista skaalaa hymiöistä. Hymiöt, kuten muutkin vastausvaihtoehdot ovat mobiilioptimoituja, eli ne skaalautuvat näytön koon mukaan.
NPS (Net Promoter Score)
Net Promoter Score eli suositteluaste on oma kysymystyyppinsä sen vastausten analysointitavan erityisyyden vuoksi. NPS-vastausskaala on 1-10. Tämän perusteella vastaajat luokitellaan arvostelijoihin, passiivisiin ja suosittelijoihin, jonka perusteella NPS muodostetaan.