HAKOSALO
Ohjaa työntekijöitäsi onnistumaan!


Ota yhteyttä

 
« Edellinen | Seuraava »

Palvelutapahtumat ovat tärkeitä LADECille

Julkaistu 25.9.2017, päivitetty 27.9.2017
 

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy haluaa panostaa toimintansa kehittämiseen laaja-alaisesti.

Tämän vuoksi asiakaspalautteiden kerääminen on tuotu keskeiseksi osaksi palveluprosessia. LADECissa koetaan tärkeäksi että käytössä on asianmukaiset työkalut palautteiden keräämiseen ja analysointiin.

- Palveluidemme piirissä ovat lähtökohtaisesti kaikki alueella toimivat yritykset sekä ne yksityishenkilöt, jotka ovat perustamassa tai suunnittelevat aloittavansa yritystoimintaa. Lisäksi teemme myyntityötä seudun ulkopuolella toimiville yritykselle, jotta hekin laajentaisivat toimintaansa ja siten hyötyisivät Lahden seudusta, toimitusjohtaja Jukka Rantanen kertoo.

LADEC on jo pitkään käyttänyt Hakosalon CRM-työkalua. Kun käyttöön otettiin myös kyselytyökalu, saadaan kaikki palautteet kirjattua keskitetysti samaan järjestelmään. Tämä selkeyttää työtä merkittävästi, sillä asiakastapahtumien kirjauksen yhteydessä voidaan lähettää tyytyväisyyskysely muutamalla napinpainalluksella.

- Pyrimme koko ajan kehittämään toimintaamme sekä neuvontapalveluitamme ja tähän tarvitsemme jatkuvaa palautetta asiakkailtamme perustuen toteutettuihin palvelutapahtumiin, Rantanen kuvaa kuinka LADEC seuraa palvelutapahtumiensa laatua.

Katso myös: LADECin asiakaspalautteen kerääminen tehostuu (www.ladec.fi)


LAHDEN SEUDUN KEHITYS LADEC OY

LADEC kehittää Lahden kaupunkiseudun elinkeinoelämän edellytyksiä, kilpailukykyä ja vetovoimaisuutta. Vastaamme aloittavien, toimivien ja sijoittuvien yritysten palvelusta Lahden kaupunkiseudulla sekä seudun markkinoinnista yritysympäristönä.


Lisätietoa:

Jouni Hakosalo, toimitusjohtaja
jouni.hakosalo@hakosalo.fi
+358 10 231 0562

 

 

 

 

Hakosalo Software Oy

Hakosalo Software on porilainen ohjelmistotalo, joka työllistää 12 tietoalan ammattilaista.

Tiedepuisto 4, 28600 Pori
Puh. 010 231 0560
helpdesk@hakosalo.fi
www.hakosalo.fi