Hakosalo on johtava kuntaorganisaatioiden
asiakasratkaisujen toimittaja. 


Lue lisää

 

Witas panostaa asiakaspalveluun

Julkaistu 8.3.2017
 

Asiakastyytyväisyys kiinnostaa pohjoisessa Keski-Suomessa.

Kinnulan, Kivijärven, Pihtiputaan ja Viitasaaren alueella toimiva Kehittämisyhtiö Witas Oy haluaa tarjota asiakkailleen ensiluokkaisia palveluita. Vanha totuus on, että toimintaa voidaan kehittää oikeaan suuntaan vain oman työn onnistumista mittaamalla. Tämän vuoksi jatkuva vuorovaikutus ja palautteen saaminen asiakkailta ovat erityisen tärkeässä roolissa.

- On tärkeää saada asiakkailta palautetta erilaisten digitaalisten kanavien kautta. Asiakastyytyväisyyden mittaamisen ohella tarjoamme asiakkaillemme muita hyödyllisiä digitaalisia palveluita, kuten alueen yritys- ja palveluhakemiston sekä tontti- ja toimitilapalvelun, toimitusjohtaja Mirja Arkimaa painottaa kokonaisvaltaista asiakaskokemusta. Asiakkuudenhallinnassa ja mm. kohderyhmäluokittelussa käytämme Hakosalo Asiakas -järjestelmää.

Viestintäkoordinaattori Kirsti Kaakkurivaara kertoo, että Hakosalon kyselytyökalu on aktiivisessa käytössä. - Haluamme hyödyntää palvelua monipuolisesti kyselyiden ja esimerkiksi tapahtumailmoittautumisten yhteydessä, Kaakkurivaara kuvailee. Hänen mukaansa on hienoa, että järjestelmät toimivat saumattomasti yhteen ja kyselyt voidaan toteuttaa kohdennetusti. –Tällä hetkellä tavoittelemme kyselyn avulla alueen maatalousyrittäjiä, Kaakkurivaara havainnollistaa.

Lomaseutu lähestyy asiakkaita eri kanavissa

Markkinointikoordinaattori Marja Vähäsarja vastaa Lomaseudun markkinoinnista. - Pyydämme säännöllisin väliajoin alueen matkailutoimijoilta ja tapahtumajärjestäjiltä tietoa tulevista tapahtumista. Hakosalon palvelun avulla saamme kerättyä kaiken tarpeellisen tiedon, jotta voimme viestittää tapahtumista Lomaseudun eri kanavissa.

- Olemme myös keränneet tietoa kesän matkailusesongin onnistumisesta lähettämällä kyselylomakkeen alueen kärkiyrityksiin ja samalla saamme pidettyä yhteystiedot ajan tasalla. Kyselyt lähetetään suoraan sähköpostitse ja lisäksi voimme hyödyntää myös www- ja Facebook -sivuja. Näin tavoitamme asiakkaita eri kanavien kautta, Vähäsarja kuvaa. 

Myös tapahtumien yhteydessä palautteet ovat tärkeässä roolissa. - Keksintöjen Viikon osalta hyödynnämme työkalua näytteilleasettajapalautteen saamiseksi, jolloin kykenemme kehittämään tapahtumaa jatkuvasti, Vähäsarja tiivistää aktiivisen asiakastyön hyötyjä.


KEHITTÄMISYHTIÖ WITAS OY

Kehittämisyhtiö Witas Oy on pohjoisessa Keski-Suomessa toimiva elinkeinoyhtiö, joka palvelee yrittäjiä sekä yrittäjäksi aikovia kaikissa yrityksen elinkaaren vaiheissa.


Lisätietoa:

Jouni Hakosalo, toimitusjohtaja
jouni.hakosalo@hakosalo.fi
+358 10 231 0562

 

 

 

 

Hakosalo Software Oy

Hakosalo Software on porilainen ohjelmistotalo, joka työllistää 15 tietoalan ammattilaista.

Tiedepuisto 4, 28600 Pori
Puh. 010 231 0560
helpdesk@hakosalo.fi
www.hakosalo.fi